Sista dagen

Idag är det allra sista dagen på denna semestern. Usch nej jag vill verkligen inte åka hem. Jag vill vara här i värmen och solen och bara njuta, inte vara i kalla Sverige och börja skolan igen. Dock börjar vi ju inte förrän nästa torsdag men ändå. Just nu håller vi på att packa och allt sånt. Flyget går 23.55 ikväll så alltså precis innan tolvslaget inför 2015. Så jag kommer välkomna det nya året på flygplanet haha. Helt sjukt att 2014 är slut om mindre än tolv timmar. Detta året har gått så jäkla fort så jag vet inte ens vart jag ska ta vägen typ haha.
 
Anyways, idag åkte vi först och tittade på några tempel och en jättestor guldig Buddha som mamma och pappa ville se. Vi var inte där alls länge så efter det åkte vi till MBK igen och shoppade lite mer. Vi har faktiskt shoppat väldigt mycket denna resan, vi har köpt tre nya väskor för att få hem allt haha. Sen efter lunch så åkte vi tillbaka till hotellet och spenderade resten av dagen vid poolen. Men nu ska jag gå och fixa det sista så hörs vi igen i morgon, tillbaka i Sverige. 


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback