Wiens flygplats

God kväll på er! Nu har vi mellanlandat i Wien och väntar på att få gå på flyget till Thailand. Där ska vi också mellanlanda samt byta flygplats och efter det går flyget till Kambodja. Platserna här utanför gaten är skitbekväma och det finns typ som soffor att ligga på haha. Dessutom gratis internet utan tidsgräns och jättesnabbt, bra jobbat Österrike! Flygresan har gått väldigt bra. Hit tog det lite mer än en timme och de delade ut gratis godis, chips och dricka på planet. Så det var gott, man brukar ju inte få det när man flyger så pass korta stäckor. 
 
Flyget till Thailand kommer om ungefär en timme. Sen väntar det nio timmar på det planet. Jag kommer nog sova större delen av tiden. Jag har verkligen inga problem med att sova på flyg, tåg, i bil eller något sånt. Jag somnar väldigt lätt. Som på flyget hit, jag hade musik (inte lugn musik) i hörlurar och jag somnade ändå ganska fort och sov större delen av resan. Men jaja, det var allt för nu. Vi hörs imorgon!
Några mobilbilder från flygresan hittills. 


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback