Fredag imorgon

Ojojoj, vad jag uppdaterar dåligt. Ett stort fett förlåt verkligen. Men jag har haft två stora prov denna veckan, samt en redovisning tills imorgon. Vi gjorde fysikprovet idag. Såå skönt att ha det klart och jag tror det gick bra :) Efter skolan var jag på stan och lämnade in min mobil. Fick med mig två saker hem också som jag visar senare eller imorgon. Sen jag kom hem har jag gjort klart redovisningen städat mitt rum, hjälpt till lite att städa huset (vi åker ju till Trysil på lördag så vi har en del av fixa innan det), lämnat in min mobil, fixat allahjärtansdagpresenter till mina vänner m.m. Det är ju alla hjärtans dag imorgon. För mig är det en vanlig dag men jag och mina kompisar ger ändå varandra något litet. Annars kommer dagen bestå av att packa för min del. Åh jag är så dålig på att packa. Tar alltid med alldeles för mycket onödigt och glömmer alltid något viktigt. Aja det går nog bra haha.
 
Igår var jag och mina vänner på Grand för att handla allahjärtansdagspresenter då. Vi sprang runt i samma affärer hundra gånger och var faktiskt allmänt oeffektiva haha. Dessutom skulle Soffan köpa present till sin kille vilket tog en jävla tid haha. Men hon hittade i alla fall jättegulliga saker till slut, så då cyklade vi hem. Jennifer skjutsade mig på pakethållaren vilket var såå skönt för mina fötter var döda haha. Men hoppas ni haft en bra dag, kram!!


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback