Hemma från Trysil

Nu är jag hemma i Sverige! Känns skit om jag ska vara ärlig. Tycker alltid så när jag kommer hem från en resa och blir typ lite smådeppig. Har verkligen haft det heelt underbart i Trysil och det känns jättetråkigt att inte vakna upp i den mysiga stugan imorgon på morgonen. Lite skönt dock med funderande internet. Har aldrig varit utan bloggandet såhär länge på snart tre år. Så jag har faktiskt saknat det. Kommer berätta om varje dag i Trysil i ett eget inlägg så dom kommer komma upp de närmsta dagarna. Har tagit massa bilder också så ni får se hur det var.
 
Just nu kollar jag på mello samt redigerar bilderna. Senare ska jag kolla på alla youtubeklipp osv jag har missat när jag varit borta. Imorgon ska jag bara slappa. Är jättetrött efter resan. Vi har gått upp kl. 8 varje morgon och åkt skidor varje dag. Så kommer somna gott i min egna säng inatt :) Kram!


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback