Mobilblogg

God kväll på er! Bloggar från mobilen just nu. Ligger i sängen och kollar på Top Model och ska sova efter det. Men jag ville inte skita i att blogga och jag har inte tid att fixa ett riktigt inlägg, så det får bli såhär. Idag efter skolan var jag hos tandläkaren. Det var en vanlig kontroll så det gick bra :) Efter cyklade jag hem till Annie och Lois. Jag och Lois kollade på Ph och sen gick vi till Parelle för jag ville kolla på Victorias Secret mistar haha. Dom hade dock typ inga kvar så jag köpte ingen.

Sen gick vi tillbaka till dom och då kom Jennifer också. Vi åt (lol), spelade kort, gick en promenad och lite annat. Det var mysigt och vi hade jättekul :) Jag kom hem från dom vid nio också pluggade jag spanska. Vi har prov imorgon, bajs. Men superskönt att det är fredag i alla fall! Men nu ska jag gå, vi  hörs imorgon, kram!
Jag och Jennifer igår i skolan, vi fick testa någon 3Dgrej som inte var så bra. Men snygga brillor i alla fall haha (och nej jag har inte brun dipdye hehe).


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback