Trysil dag 1 - Framme

Detta skrevs 15/2 kl. 22.13 (jag tog med en bok till Trysil där jag skrev som blogginlägg varje dag så nu skriver jag av dom kan man säga)
 
God kväll bloggisen! Nu har vi äntligen kommit fram till Trysil. Resan blev lite längre än väntat för vi fick lite problem på vägen. Man var tvungen att köra upp för en backe och så var det någon jävel som stannade mitt i backen så det blev en lång kö så vi fick stanna. Det gjorde att vi hade för lite fart för att komma upp för resten av backen. Så mamma och pappa fick gå ut och sätta på snökedjor osv.
 
Till slut kom vi fram i alla fall. Vi bor i en supermysig stuga. Vi åker ju med en annan familj och dom kom fram före oss. Så dom hade fixat lite och så i stugan innan vi kom så det var skönt :) Annars har vi mest gjort oss hemmastadda samt ätit tacos, mumma haha. Men nu ska jag sova för att orka åka skidor imorgon, puss!!
Lite blandade bilder från stugan.


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback