Trysil dag 4 - Jag älskar Trysil

Detta skrevs den 18/2 kl. 21.10
 
Idag har varit den bästa dagen hittils här i Trysil. Det har varit klarblå himmel och strålande sol heela dagen! Vi började åter igen med att åka över till andra sidan fjället, fast denna gången tillsammans med familjen Stenberg (dom vi åkt tillsammans med). Där åkte vi lite blandade backar. Sen ramlade Ebba i sittliften när vi skulle hoppa av så hennes skida fastade på något konstigt sätt och knäcktes på mitten haha. Så en kille fick köra ner henne för backen på skooter. Hon var ganska nöjd kan man säga haha ;) Hon fick i alla fall hyra nya skidor så det löste sig enkelt och smidigt. 
 
Vid tolv grillade vi korv i backen och sen åkte vi några fler backar. En hel del åk i funparken hann vi med. Efter det provade jag Mamma, Pappa, Kalle och Johan ett "områrde" som kallades Högegga (stavas egentligen med såntdär konstigt ö men jag orkar inte fixa det). Det var nästan bara svarta backar där och som var sjuukt bra! Jättera pistade och alldeles perfekt branta, Så denna dagen var verkligen helt grym. Åh jag älskar Trysil! 


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback