Trysil dag 5 - Kalla mig mästaren på Plump

Detta skrevs den 19/2 kl. 22.53
 
God kväll på er! Jag har precis duschat och ligger just nu i sängen och ska snart sova. Ska bara skriva detta först. Idag har det varit lite sämre väder. Mulet och lite kallare, men det har inte blåst eller snöat så jag klagar inte. Vi åkte som vanligt till andra sidan fjället och åkte funparken. Vi åkte även lite andra backar och avslutade återigen med Högegga-backarna. Sen åkte vi tillbaka till "vår" sidan och fikade på ett jättemysigt fik. Där satt vi i nästan två timmar. Det fanns gratis wifi där (präjs de lord) så jag kunde kolla Twitter, Instagram osv. Kan ju säga att mitt flöde var gaanska fullt haha. 
 
Sen tog vi oss till stugan och där har vi mest skappat. Jag och de vuxna spelade Plump. Jag lyckades faktiskt vinna vilket jag är stolt över haha. Pappa brukar aalltid vinna på plump men jag ägde ut honom. Okej kanske inte riktigt. Men jag vann i alla fall så kalla mig mästaren på Plump (vi behöver ju inte låtsas om att jag förlorade alla andra gånger vi spelade, och vi spelade en hel del). Men nu ska jag sova, god natt!


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback