Dålig uppdatering

God kväll på er!! Jag vet att jag bloggat jättedåligt igen. Tänker inte ens be om ursäkt för jag menar det inte egentligen. Hade jag varit "ledsen" över att jag inte bloggat (vilket jag brukar skriva) så hade jag istället tagit tag i det och bloggat. Anledningen till att jag inte bloggade igår var helt enkelt för att jag inte orkade eller hade lust.
 
Idag efter skolan följde jag med hem till Annie och Lois tillsammans med Jennifer och Sofia. Vi bakade till Stöten imorgon. Fatta att vi åker imorgon!! Ååh vad jag längtar!! När vi bytte om idag efter idrotten ropade Maja (en i vår klass) ut: "Hörrni, vi åker till Stöten imorgon!!" vilket ledde till att alla blev skithypade haha. Baket gick i alla fall bra. Dock spårade det lite haha men det var sjukt roligt!! :)


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback