Dålig uppdatering

God morgon!! Jag vaknade för ca en timma sen, sen dess har jag städat mitt rum, käkat frulle och hjälpt mamma att ta ner julgranen. I eftermiddag kommer mina kompisar hit vilket ska bli superkul :) Förlåt förresten för att jag inte bloggade igår, men jag hade inte tid. Jag ska försöka bättra mig, lovar.
 
Igår var jag på Grand en stund med vår granne. Hon ville jättegärna det pch jag hade ändå inget anat för mig så jag kunde lika väl följa med. Hittade lite saker som jag visar senare. Provade även ännu en Snapple. Så nu har jag provat alla som finns att köpa där jag bor. Men min favorit är Strawberry Kiwi, såå god!  När jag kom hem åt vi kvällsmat och sen åkte vi till Åby för att kolla när min bror spelade bandymatch. Jag fotade lite men det var jättemörkt, sen tog jag fel objektiv och dessutom regnade det ute, så bilderna blev inte så bra.
 
Efter det snackade jag med mina kompisar på facebook,och jag och Jennifer upptäckte att Facetime var jättekul, så vi facetimade i över en timme haha. Under den timmen hann bland annat Jennifer duscha med kläder, no joke hahah. När vi la på var klockan nästan två på natten så jag gick och la mig.


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback