Gårdagen

Heej på er!! Igår efter skolan följde jag med hem till Annie och Lois. Jag och Lois fixade våra naglar. Hon har fått ett gelékit i julklapp så man kan göra riktig nagelförlängning som man gör på salonger. Det var första gången jag gjorde det själv och det gick väl sådär. Ena handen blev lite kaos men den andra blev okej :) När vi hade gjort det gick vi handlade mat, pizza till dom och lasagne till mig. Sen kollade vi lite på TV och så.
 
Vid 10 kom pappa och hämtade mig, då satte jag mig vid datan och lyssnade lite på podcast, samt bloggade inlägget om nagelinspiration. Idag har jag inga planer, får se vad som händer helt enkelt. Men jaja vi hörs mer senare, puss!!
Bild på den handen som blev okej. Är dock finare i verkligheten för det var jättesvårt att ta kort för jag var tvungen att fota med vänster hand då det var den högra handen som blev bra.


Kommentarer till detta inlägget:
Komentar från: MADDISENJ.SE

Fint

2014-01-12 @ 13:20:44
URL: http://maddisenj.se

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback