Lyckad gårdag

Heej på er!! Gårdagen blev superbra!! Vid tre ungefär kom Annie, Lois och Jennifer hit. Vi spelade bordsfotboll, pingis, snackade och fikade på mitt golv. Under fikat blev det en heeel del skrattanfall och efter det var vi helt övertrötta vilket slutade med att vi garvade åt allting haha. Vid åtta kom Sofia hit tillsammans med sin kille. Det var första gången vi träffade honom men han var jätteschysst och verkar vara en bra kille :) Med dom spelade vi Buzz (vilket gick åt helvete men det låtsas vi inte om) och sen gick vi till Mac Donalds och år kvällsmat. Efter det gick alla hem, klockan hade ändå hunnit bli elva på kvällen. Men det var en superrolig dag och det var ett tag sen jag skrattade så mycket som jag gjorde igår haha!
 
Idag vid femtiden så ska jag och troligtvis Jennifer också hem till Annie och Lois. Vi ska hjälpa dom att baka en tårta typ. Eller jag vet inte riktigt om det är en tårta men jaja. Det ska bli jättekul i alla fall, det blir alltid mycket skratt när vi bakar haha. Men det var allt jag hade att berätta just nu, hörs senare!!


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback