Redan skoltrött

Jag är så sjukt trött. Skolan har hållt på i två dagar oc jag är redan "skoltrött". Vet inte om det beror på skolan, men jag antar de med tanke på de tidiga morgnarna. Igår somnade jag runt 5 på eftermiddagen och sov i någon timme, detta kommer bli en bra termin känner jag.
 
Imorgon är det fredag, vilken känns skitbraa. Känns ju inte som det eftersom vi började skolan igår, alltså känns det som tisdag idag. Men det är ju bara sjukt skönt med helg imorgon :) Men nu ska jag ta på mig mina myskläder och dricka varm choklad framför TV:n, myys!
Arkivbild från Gran Canaria, kan ju säga att jag saknar det en hel del ♥


Kommentarer till detta inlägget:
Komentar från: MADDISENJ.SE

Skönt med en kortvecka såhär i början!

2014-01-09 @ 19:51:18
URL: http://maddisenj.se
Komentar från: Chanelle

Har vart skoltrött i flera år.. Haha :)

2014-01-09 @ 20:56:52
URL: http://fames.se/cocobella

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback