Skola imorgon

Idag är sista dagen på jullovet. Känns skittråkigt om jag ska vara ärlig. Jag hatar att plugga osv, vem gör inte? Jag trivs i skolan och allt sånt, men alla prov och läxor dödar mig, man ba "hej nationella". Alla som säger att åttan är tuffare än nian kan dra någonstans, nian är heelt klart tuffast! En bra sak är i alla fall at vi börjar på en onsdag så det blir inte en hel vecka bara direkt, så det är skönt :)
 
En annan skitbra grej är att vi bara går i skolan en vecka och sen åker vi på skolresa till Stöten!! Vi har en idrottsförening på vår skola som heter NGIF och de anordnar en resa dit varje år för alla nior. För er som inte vet ligger Stöten i Sälen och är alltså en skidställe. Vi kommer vara borta i 5 dagar (åker på onsdag kväll och kommer hem söndag natt) och man kommer bo i egna stugor med 3-6 personer, och jag kommer såklart bo med mina fina vänner. Det kommer bli såå roligt och jag taggar såhääär mycket!! Inte nog med att det är jättekul att åka iväg med skolan och kompisarna, jag älskar ju dessutom att åka skidor, så detta kommer bli grymt!! :D
 Bild från när jag och familjen åkte skidor i Norge för snart två år sen.


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback