Tagit hål i örat

Blir ett sent inlägg nu men bättre det än aldrig. Dagen idag har varit både bra och dålig. Skolan var skit i stort sett hela dagen och alla verkade småsura på varandra så det var inte allt bra stämning :( Efter skolan var jag och mina kompisar på stan. Annie var och klippte sig och jag tog ett till hål i mitt öra. Har velat göra det ett tag nu och äntligen tog jag tag i det. Jag tog det på Birgitta Smycken och jag är supernöjd :)
 
Efter det följde jag med Annie och Lois hem och vi chillade.Jag och Lois kollade på Ph och Annie vet jag inte vad hon gjorde haha. Jag fick kvällsmat där vilket var jättegott. Så dagen avslutades bra i alla fall. Imorgon ska vi se till att den är bra hela dagen, puss!!


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback