Aspö imorgon

God eftermiddag! Idag på morgonen var det lite halvmuligt så jag började dagen framför TV:n haha. Vid 12 ungefär klarnade det upp så då gick jag och solade på bryggan, surprise haha? Sen gick jag tillbaka till stugan där vi åt lunch och sen har vi kollat på Masterchef. Kanske går ut och solar lite mer sen, vi får se. Nu ska mamma och pappa paddla lite kajak och sen ska vi fika tror jag.
 
Imorgon åker vi till Aspö. Våra kompisar har stuga där och vi brukar komma dit en gång varje sommar och fira midsommar. Dock har vi inte gjort det varken förra eller detta året. Men vi ska dit imorgon i alla fall vilket ska bli jättekul! :) Vi stannar två nätter och kommer alltså hem till Växjö igen på måndag. Kram!


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback