Battlefield live + Kents Cavern

Denna dagen har faktiskt varit bra. Vi började med att åka till Brixham för att köra Battlefield Live. Det är typ som lasergame fast ute och man skjuter inte laser haha. Men det var i alla fall sjukt roligt! Jag kände mig som en riktig krigare när jag sprang runt där, okej nej jag sög haha. Sen åkte vi hem och åt och efter det var det skola. Finns inte så mycket att säga om det.
 
På kvällen åkte vi till Kents Cavern. Det är är en grotta typ. Där gick man igenom med en guide och sen kom det människor som skrämde en haha. Ungefär som en spökrunda fast i en grotta. Fett creepy haha. Dock trodde jag det skulle vara läskigare än var det var. Aja det var allt jag hade att säga just nu, vi hörs!
En bild som Andrea (en i vår grupp) tog under Battlefield. 


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback