Fyriskaka + fotbolls-VM

God kväll bloggisen! Idag har vi återigen tillbringat dagen vid bryggan i solen. Har solat ryggen en del idag för första gången i år typ haha. Jag föredrar att sola framsidan eftersom det är ansiktet och det som syns mest. Men nu kände jag att jag kunde sola ryggen lite i alla fall så den inte är helt likblek haha. Dock lyckades jag på något sätt bränna ansiktet i alla fall. Jag ser ut som en kokt kräfa i fejset haha. Men det lägger sig nog tills imorgon hoppas jag.
 
Jag och Kalle har nyss bakat en fyriskaka med hallon som han och mamma har plockat. Fyriskaka är så himla gott så den ska vi fika med sen. Sen ska vi kolla på fotbolls-VM ikväll igen. Matchen igår var helt sjuk haha. Även om ni inte såg matchen så kan ni inte missat det för det stod typ på alla sociala medier haha. Hoppas dagens match blir lite mer spännande hehe. Kram!


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback