God morgon

God morgon! Jag vaknade för över två timmar sen, men har fortfarande inte gjort något vettigt. Men ska till Grand senare med Annie och Lois och kanske Jennifer om vi får tag i henne. Har inte träffat henne på aslänge så jag hoppas hon kan :) Annars åker jag, Annie och Lois själva. Måste köpa en concealer och nya solglasögon till England. Glömde mina i sommarstugan och jag kommer inte hinna få dom eftersom vi åker i övermorgon (!) så jag måste köpa nya. Fett klantigt menmen. 
 
Imorgon ska vi fira min födelsedag! Jag fyller år den 24 men eftersom vi åker till England den 23 så ska vi fira mig imorgon. Så det ska bli jättekul, det är ju alltid kul att fylla år. Även om det inte är min riktiga födelsedag hehe. Så vi ska fira mig på morgonen, sen äta gott på kvällen och tårta till efterrätt, mumma :) Kram!


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback