Här är jag om två veckor

Nu tänkte jag avslöja en sak som jag hållt hemligt huuur länge som helst. Om två veckor åker jag och Jennifer till England! :D Vi ska åka på språkresa till en badort (typ) som heter Tourqay som ligger i södra Englans. Där ska vi göra massa kul saker, olika aktiviteter, discon, träffa nya människor osv. Vi går även i skola några timmar om dagen för det är ju trots allt en språkresa, Sen är det sightseeing och shopping i London två dagar vilket jag ser supermycket fram emot. Har aldrig varit i London förut så det bli spännande! Vi kommer totalt vara borta i två veckor och kommer bo hos en värdfamilj. Jag och Jennifer kommer självklart bo i samma familj haha.
 
Vi bokade denna resan för över 300 dagar sedan och nu är det bara två ynka veckor kvar. Det är helt sinnesjukt och jag kan inte ta in att jag faktiskt ska utomlands med min bästa vän, vi kommer ha så jävla roligt! Jag kommer självklart blogga där om det finns bra internet, vilket jag tror och hoppas :) Så denna resan kommer verkligen bli heelt grym och jag längtar så himla mycket!


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback