Igårkväll + idag

Heej finisar! Igårkväll var vi hemma hos våra kompisar och grillade. Vi åkte dit vid fem och då badade vi först i deras nya pool. Det var jättekul och poolen var superfin. Sen åt vi maten som var väldigt god. Efter det badade vi lite mer och sen kollade vi på fotbolls-VM och "umgicks" eller vad man ska säga haha. Nejmen det var jätteroligt, det är alltid kul när vi träffar dom :)
 
Idag direkt när jag hade vaknat åkte jag, mamma, pappa och Kalle till stan och åt lunch på Rosegarden. Jag hade aldrig ätit där innan men det var gott. Sen gick vi lite på stan. Köpte bara två svarta strumpbyxor för mina har gått sönder, annars hittade jag inget. Hade inga planer på att handla heller men jaja. Nu är vi hemma i alla fall (elelr vi kom för typ en timme sen) och resten av dagen ska jag nog bara slappa. Sov inte så bra inatt så jag är såå trött. Puss!


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback