Järnavik

Heej på er fina läsare! Idag, precis som varje dag här, började vi dagen med att sola på bryggan. Känns som att det är det enda vi gör här haha. Har dock inget emot det alls men det blir inte så intressanta inlägg. Efter lunch tog vi i alla fall en båttur till Järnavik. Det är en camping där vi brukar spela minigolf och äta glass. Så det gjorde vi. Dock var det sååå varmt så det var svårt att koncetrera sig på golfen. Det resulterade till att jag spelade den sämsta golfrundan i mitt liv tror jag. Fick 46 poäng på nio banor vilket blir typ 5 slag/bana. Kan vi bara ta in hur dåligt det är haha? Förutom min förlust så var det roligt :) Men nu måste jag gå för vi ska äta kvällsmat, så ni får bilder från dagen istället, kommer några från båtturen senare också.


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback