Östersjöfestivalen

God morgon bloggen! Igårkväll kom vi hem från sommarstugan, men då orkade jag inte blogga. Vi har i alla fall haft två jättemysiga dagar där :) I fredags var vi ju på Östersjöfestivalen. Där gick vi runt och tittade i alla små stånd, åt våfflor och hade det mysigt. Köpte liite saker som jag kan visa senare. Det var superfint väder så när vi kom hem så la vi oss på bryggan och solade en stund. Vilket vi även gjorde typ hela lördagen. Det var jätteskönt! 
 
Idag är det också superbra väder! Så efter jag har skrivit detta och ätit frukost ska jag nog gå ut och sola och bada i poolen. Har inga planer för dagen, så ska väl bara slappa i solen. Kram på er!


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback