En dag i Köpenhamn

Nu är vi hemma från Köpenhamn. vi kom hem vid sju, eller 19.02 för att vara exakt. Det där var lite internt men i alla fall haha. Idag vaknade i alla fall på hotellet och när alla gjort sig klara gick vi och åt frukost på frukostbuffén. Det var jättegott! Är som sagt ingen frukostmänniska men denna tyckte jag om. Sen gick vi på stan en stund. Jag gick in på Abercrombie and Fitch som i princip var mitt mål med dagen haha, nej skoja. Köpte dock inget för det var en skitjobbig butik. Mörkt, blinkande lampor och speglar överallt så man såg knappt vart man gick. Trodde inte det kunde vara värre än Hollister men oj vad fel jag hade. Hollister är lugna drömbutiken om man jämför haha. Sen åt vi italiens glass som var jättegod. 
 
Efter det åkte vi till Arken som är ett konstmusée. Tycker konst är fruktansvärt ointressant men detta var okej. Det fanns många stolar och soffor hehe. Där åt vi även lunch vilket var gott, och glass till efterätt. Sen hittade jag, Max och Kalle en "bassäng" med skumgummi där vi spenderade resten av muséetiden, bättre än konst haha. Sen tog vi bilen hem och jag somnade innan vi ens lämnat danmark, jag var såå trött! När jag vaknat stannade vi på en mac och köpte glass, igen. Har totalt ätit fem glassar under dessa två dagar haha. en glass är skitgott så det gör inget :) Så detta har verkligen varit en superlyckad helg! :)
Bilder från idag haha. 


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback