God morgon på er

God morgon! Ledsen att jag inte bloggade igår. Jag orkade inte och gjorde dessutom annat. Men hade jag velat så hade jag lätt kunnat blogga. Men jag orkade bara inte. Vid ett ungefär mötte jag upp Lois i stan för att hjälpa henne med en grej till hennes sommarjobb. Hon jobbar med att fota vår stad och få den att se så bra och trevlig ut som möjligt. Dom vill även att man ska få det att se ut som att det alltid är soligt här, vilket är jättesvårt för det är inte så mycket sol här haha. Så Lois behövde någon "modell" som kan vara med på bilderna så dom inte blir helt tomma hehe. Men det var faktiskt jättekul och vi fick till en del bra bilder tror jag. Kanske kan visa några av dom någon gång :)
 
Jag kanske ska hjälpa henne idag också. Dock skulle det vara bättre om det var någon annan så det inte blir samma person på varje bild. Men det var ingen annan som ville/kunde så det blir i så fall jag igen. Men det har jag inget emot för det var kul :) Nu skiner faktiskt solen för en gångs skull så jag kanske går ut och solar om det fortsätter så, kram!
Lite random bild, men denna är såå god!


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback