Helsingborg och Höganäs

Igår var vi ju som sagt i Höganäs och hälsade på vår kusin och hans flickvän som nyss fått ett barn. Jag trodde dom bodde i Helsingborg så det var därför jag sa att det var dit vi skulle, men det var visst Höganäs haha. På vägen dit stannade vi hos vår faster (mamman till kusinerna vi hälsade på) som hon bor i Helsingborg. Aja, sen åkte vi vidare och på vägen stannade vi en stund på Lager 157. Sen kom vi i alla fall fram. Deras barn heter Engla och hon var såå söööt! Så vi satt mest och myste med henne, samt fikade lite :)
 
Idag när jag vaknade gick jag ut och solade en stund. Ska nog sola lite mer snart men det var lite molnigt innan så jag gick in en stund. Annars har jag inga planer för dagen, ska mest njuta av lovet typ. Ska även redigera lite bilder på Engla och skicka och sen kanske lägga upp några här. Kram på er!
Bild från Helsingborg. 


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback