Hemma från Storön

Heej igen finisar! Nu har vi kommit hem från Storön efter två helt grymma dagar! Vi åkte som sagt dit vid klockan sex men den var väl närmare halv sju eller så när alla kommit över. Då började vi med att fixa allas sovplatser, sätta upp tält osv. Sen grillade vi korv till kvällsmat för alla var ganska hungriga. Sen rodde vi lite, grillade marshmallows med choklad och kex, spelade poker (har aldrgi spelat i hela mitt liv men det gick okej ändå haha), badade och lite annat. När det började bli mörkt gjorde vi en brasa och satt och myste. Vi läste bland annat upp några brev vi skrev i sexan haha. Lisa hade även med sin gitarr så lite musik fick vi också. Sen fick vissa för sig att bada. Efter det var vi i storstugan en stund och dunkade musik på högsta volym och dansade. Vid halv två på natten ungefär gick de flesta och la sig. Vi fick inte sova så länge dock innan Jille satte igång musik i sin feta högtalare och väkte alla haha. Det blev en väldigt spårad natt fick vi höra på morgonen. Azra somnade på bryggan, Jille gick runt med sin jävla högtalare och störde alla, Philip fiskade, Walle tände en eld mitt i natten, några rodde ut med båten och jag vet inte vad. Normal klass där, bästa haha! 
 
Idag vaknade vi åtta och då åkte jag, Annie, Jennifer, Jille och Philip till stranden och köpte 30 frallor på bageriet som vi skulle ha till frukost. Det var väldigt fint väder på morgonen så vi åt frukost ute på bryggan, supermysigt! Sen städade vi lite smått och efter det körde vi lite olika lekar vilket var jättekul! Sen var det bara det tråkiga kvar, städa, packa och åka hem. Nu tog jag bara resan vääldigt sammanfattande, för jag kommer aldrig kunna berätta exakt allt. Men denna "resan" har verkligen varit heelt jävla grym och jag har inte skrattat så mycket på väldigt länge. Vår klass har rätt bra genemskap eller vad man ska säga och nästan alla umgås med alla. Men nu på Storön var det ännu mer så. Alla snackade med alla, gjorde kul grejer tillsammans och så vidare. Så denna klassresan var verkligen superlyckad och ett minne jag alltid kommer komma ihåg! Världens bästa klass och världens bästa lärare ♥
Bild på den superfina solnedgången när vi spelade poker. Inte världen bästa kvalité dock för jag tog den med mobilen. 


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback