Köpenhamn imorgon

Heej bloggisen! Idag vaknade jag elva, då gick jag upp och städade mitt rum. Så det är så skönt att ha det klart, det såg verkligen ut som ett helvete. Kläder och skräp på heela golvet. Men nu är det städat och klart! Sen gjorde jag frukost. Jag är ingen frukostmänniska, jag hatar frukost. Jag tycker inte om att äta så pass tidigt och jag har ingen aptit alls. Det blir ju lite bättre nu på lovet men ändå. Jag gjorde i alla fall amerikanska pannkakor med grädde, sirap och hallon för jag tänkte att då kanske det bli godare med frukost. Och det var verkligen såå gott!
 
Sen har jag redigerat i princip alla bilder från Gran Canaria i höstas. Tänkte inte efter riktigt innan jag förde över bilderna från skoldatorn till denna datorn när vi skulle lämna in skoldatorerna. Så jag förde inte över de redigerade bilderna och det var bland annat de från Gran Canaria. Och jag gillar att ha just resebilderna redigerade eftersom dom använder jag ganska ofta till olika saker. Så det har jag fixat nu och det tog fan hundra år asså haha. 
 
Nu blir detta ett långt inlägg men jag måste informera er om lite saker. Imorgon är det ju midsommarafton. Jag och mina familj bangar hela midsommar och dess traditioner och drar till Köpenhamn istället. Låter som ett bra val enligt mig, det ska vara dåligt väder här hemma och då blir midsommarn inte så kul. vi ska i alla fall gå på Tivoli imorgon och sen ska vi sova på hotell en natt och på lördagen ska vi kanske gå på något museum (eller något annat som mamma och pappa vill) sen skulle jag gärna vilja gå lite på stan också. Så min midsommar komemr bli grym! Som ni kanske vet älskar jag Tivoli i Köpenhamn av hela mitt hjärta, helt klart bästa tivolit (i Norden i alla fall). 
Två bilder från Tivoli i Köpenhamn förra året. 


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback