Längtar till sommarlovet

Idag har det varit heelt underbart väder ute! 27 grader och strålande sol hela långa dagen. Skoldagen var rolig, alla var på jättebra humör vilket var kul. Jag och mina kompisar har pratat en del om sommarplaner. Förra sommaren träffades vi inte alls mycket för vi åkte om varandra med olika resor hela tiden vilket sög. Så denna sommaren ska vi verkligen ta alla tillfällen vi får att träffa varandra. Alla har såklart en del planerat även i år men vi får ta vara på tiden vi har. Jag har själv en resa att se fram emot men tänker inte avslöja mer om det ännu hehe. 
 
Efter skolan åkte jag och mina kompisar och handlade till Storön imorgon. För er som inte vet ska vi dit på klassresa imorgon kväll och sova över en natt och sen åka hem på onsdag eftermiddag. Så det bli jättemysigt! En chans att träffa klassen på riktigt innan vi splittras på fredag. Trots det ska det bli sjukt skönt med sommarlov!


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback