Regnväder

Heej på er! Idag är det riktigt pissväder ute, regnigt och kallt osv. Jag som trodde att sommaren var här men nej. En bra sak är vår första lektion var inställd så vi fick sovmorgon idag till tjugo över nio vilket var superskönt! Så vi började med idrott som var jätterolig men man blev väldigt trött efter hehe.
 
Efter skolan åkte jag till stan för att lämna in mina urbanears som har börjat glappa vid kontakten. Dock så kunde dom inte laga det så jag skulle typ kolla där jag köpte dom för garantin kanske är kvar. Aja hoppas det löser sig för jag använder dom bokstavligt talat vaaarje dag. Men i alla fall, nu ska jag äta. Kram!


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback