Rise and shine

God morgon! Jaa, när det är helg är det morgon även fast klockan är halv ett. Jag vaknade i alla fall vid elva idag, sen dess har jag städat och dammsugit i mitt rum, ätit frukost och kelat med Rambo, mormor och morfars hund. Dom är här idag och imorgon för mina föräldrar är inte hemma och min ena bror Kalle behövar barnvakt. Idag har jag inga planer för dagen, ska väl mest slappa tror jag.
 
Förresten så är min blogglust tillbaka som ni kanske har märkt. Har inte haft riktig blogglust på flera månader så nu känns det skitbra haha. Jag älskar verkligen att blogga och det är liksom ett intresse, men de senaste månaderna har det mer varit ett tvång, jag har bloggat bara för att. För att jag alltid gjort det. Jag har aldrig funderat på att lägga ner bloggen men ett tag tyckte jag verkligen inte att det var kul. Men för ungefär en vecka sen kom lusten tillbaka igen och det är jag så glad för! :)


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback