Summer take off

Nu blir detta ett jättesent inlägg men i alla fall. Efter jag kom hem från skolavslutningen så gjorde jag väl inte så mycket. Kollade mina betyg, som jag för övrigt är väldigt nöjd med, grät lite till, bloggade och så. Jag fick även en skolavslutningspresent av mamma och pappa som jag blev superglad över. Det var en fotoutskrivare som jag önskat mig ganska länge. Så tack så jättemycket! ♥ Efter det gick vi hem till våra grannar och åt kvällsmat där, vi grillade och det var jättegott!
 
Vid halv nio ungefär mötte jag upp Jennifer och Soffan för att sen gå på Summer take off tillsammans. Det är en fest som fritidsgårdarna anordnar för att fira in sommarlovet typ. Jag har inte insett att det faktiskt är sommarlov. Har inte, och kan fortfarande inte, riktigt glädjas åt det för just nu är jag för ledsen över att behöva lämna hela högstadiet och allt bakom mig och veta att den 18 augusti när sommarlovet är slut kommer jag inte få gå in i min trygga skola där jag känner alla lärare och hälsar glatt.
 
Summer take off var i alla fall kul. Medina och Dani M var där och uppträdde. Dock kunde jag nästan inga låtar men det var ändå kul att ha liveartister. Sen dansade vi och så vidare, som man brukar göra på fester. Jag orkar inte skriva så detaljerat för jag är jättetrött. Så nu ska jag sova för imorgon ska jag, mamma, Kalle och kanske Max åka till Helsingborg och hälsa på våra kusiner som nyligen fått ett barn, en liten flicka som heter Engla. Så det blir supermysigt, puss!


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback