Sveriges nationaldag

God morgon! Idag är det ju Sveriges nationaldag, så vi är lediga vilket är superskönt! Brukar dock inte fira vår nationaldag alls, men gör någon i Sverige det? Jag skulle älska om det var som 4th July i USA, dom firar ju det verkligen! Men jaja, nu är Sverige så tråkiga så vi inte gör det.
 
Nu känns det som om jag började detta inlägget med att klaga hehe. Jag har inga planer för dagen, ska väl mest njuta av att vi får en dags längre helg :) Gjorde förresten en ny header igår som ni kanske ha sett. Jag har haft blått färgtema på typ alla mina headers så nu kände jag för att byta, så det blev rosa. Förutom det är den väldigt lik mina andra headers, lite tråkigt kanske men jag har aldrig någon inspiration till headers över huvud taget.


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback