Bakat med Lois

God morgon! Förlåt att jag inte bloggade igår, men jag hann inte. Efter skolan följde jag med Annie och Lois hem. Först åt vi mellis och sen bakade jag och Lois. Som vanligt när vi bakar tog det 100 år men kakan blev god i alla fall. Dock var jag sjukt mätt när vi skulle prova den eftersom jag ätit massa smet och choklad hehe (vi gjorde en choklad- och kolapaj typ) så jag orkade inte äta hela biten. Den var verkligen mättande.
 
Jag kom hem vid halv 10 ungefär och då duschade jag och sen la jag mig i sängen med datorn. Tänkte egentligen lägga mig runt 10 eller halv 11, men jag fastnade framför en podd  så det blev lite senare. Aja just nu sitter jag i skolan, vi har SO när som helst, så vi hörs!
Hittade en gammal bild på vår granne som jag tog för typ två år sen.


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback