Earth Hour 2014

God kväll på er! Idag vaknade jag vid halv nio vilket är extremt tidigt för att vara mig. Men somnade ganska tidigt igår för jag var verkligen jättetrött. Idag vid 11 ungefär åkte jag och min bror till Grand för att äta lunchat år grillbuffé och Max åt thaibuffé, mumma :)

Efter det mötte jag upp Annie och Lois i stan. Vi köpte glass som vi åt ute i det fina vädret medans vi snackade och så. Efter det blev vi nostalgiska och spelade massa dataspel och nintendospel som vi älskade när vi var små. Låter fett tråkigt men det var jättekul och jag har inte skrattat så mycket på ett bra tag haha! Den gjorde vi pizza och hamburgare som vi precis käkat upp, och nu står en hallonpaj i ugnen. Vi kollar just nu på film med tända ljus eftersom det är Earth Hour ikväll. Eller den har precis börjat, ni släcker väl? Jag ska i alla fall sova här så vi hörs mer imorgon, puss!


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback