Extrem bloggbrist

Jag har så sjukt mycket bloggbrist just nu. Jag har ingen lust över huvud taget och min inspiration är nere på minus hundra typ. Det är därför min uppdatering varit så dålig. Jag vill inte tvinga fram inlägg och bara blogga för att det är ett måste. Bloggen är en kul grej men jag vill inte att det ska vara ett måste för mig. Nu låter det som om jag ska lägga ner bloggen men nejnej. Jag har bara bloggbrist just nu s uppdateringen kommer vara ganska dålig tills jag har lust igen.
 
Idag hade vi nationella prov i svenska, denna gången var det muntligt. Man var i grupper med fem eller fyra personer och skulle diskutera olika texter, man fick en text var. Sen skulle var och en leda diskussionen till sin egen text. Jag trodde det skulle vara ganska svårt men det var det verkligen inte! Jag fick en jättebra grupp och vi sa till varandra innan vi började att vi verkligen skulle komma med åsikter osv. för att det inte skulle bli så jobbigt för den som ledde diskussionen. Det kändes bra och det var faktiskt roligt :)


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback