Fritidsgården

Heej på er! Idag är det lördag, no shit haha. Jag vaknade halv kl. 10 och då gick jag upp och gjorde mig i ordning lite snabbt. Sen åkte jag, mamma, plus våra grannar och köpte en födelsedagspresent till Kalle som fyller år nästa söndag. Sen åkte vi hem och sen dess har jag mest suttit vid datan. Ska snart åka och köpa godis samt en födelsedagspresent till mamma som fyller år imorgon. Mycket födelsedagar nu hehe. Annars har jag inga planer för dagen.
 
Igår kväll ungefär vid 10 så mötte jag upp Jennifer vid skolan för vi skulle till fritidsgården. Dock kände vi ingeen som var där så det var lite awkward haha. Men ändå, bättre än att bara sitta hemma. Kram!


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback