Gårdagen + senare idag

Heej på er! Just nu sitter jag i skolan. Vi har fysik när som helst men jag tänkte blogga lite snabbt först. Igår bloggade jag inte alls, förlåt för det. Efter skolan följde jag med hem till Annie och Lois. Vi satt vid datorn, kollade på Paradise Hotel, åt och lite annat. Vi fick även lite damp på kvällen och spammade Jennifer och Sofia på snapchat. Vi skickade extremt fula bilder, sjöng jättefalskt och var allmänt hypade haha. Men vi hade i alla fall jätteroligt! :)
 
Idag efter skolan ska jag hjälpa Lois, Sofia och Ida att filma en grej till deras bilduppgift. an ska göra antingen en kortfilm eller en musikvideo (jag, Annie och Jennifer håller också på med det). Annars har jag inga planer, känner på mig att filmningen kommer ta ett tag haha. Men nu börjar fysiklektionen så vi hörs, puss!


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback