Hemma hos oss

Igår var som sagt jag, mamma, Max, Kalle, mormor, morfar och vår morbror Jens på restaurang för att fira Jens. Restaurangen hette Hemma hos oss och var en tapasrestaurang, alltså att man äter massa smårätter. Jag har aldrig ätit på det sättet innan så det var nytt för mig. Jag hittade faktiskt en hel del goda rätter. Men min favorit var griskind med purjolökskroketter och morotspuré. Låter lite skumt med kind men det var faktiskt jättegott! Till efterätt åt jag en chokladkaka med någon hallongrädde typ, som också var jättegod. Restaurangen var väldigt mysig och vi hade jättetrevligt :)
 
När vi kom hem kollade jag, mamma och Kalle på Frozen. Kalle hade inte sett den och jag tycker verkligen att den är bra. När filmen var slut så satt jag lite vid datan samt lyssnade på lite podcasts. Idag ska jag och mamma åka och köpa två hyllor, eller vi ska kolla om det finns i alla fall. Annars ska jag inte göra något speciellt, puss!
Mobilbilder från igår, ledsen för dålig kvalitét.


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback