Övernattning inatt

God morgon bloggisen! Jag gick upp för ungefär en timme sen och nu sitter jag och lyssnar på lite poddar. Idag är det verkligen vårväder ute, sol, klarblå himmel och typ 10 grader igen :) Så det är verkligen superskönt! Idag ska jag i alla fall träffa mina kompisar. Vi ska ha vårt traditionella schlagerkväll som vi alltid har när det är final i mello. Denna gången ska vi vara hemma jos Annie och Lois (det var vi förra året också). Dom är hemma själva så det blir jättekul! :) Sen ska vi sova där så uppdateringen ikväll kanske inte blir så bra. Men jaja nu ska jag gå och göra mig klar för dagen, puss!
Bild från vår schlagerkväll förra året.


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback