Sommartid

Idag är det som sagt Kalles födelsedag! Jag vaknade som sagt hemma hos Annie och Lois eftersom jag sov där. Jag var tvungen att vara hemma senaste nio på morgonen eftersom vi skulleväcka Kalle med sång och presenter. Så jag ställde klockan på åtta och tänkte att då hinner jag gott och väl. Dock glömde jag bort tiden så jag gick från Annie och Lois tio i nio. Sen kom jag på att jag inte hade min cykel hos dom så jag var tvungen att springa hela vägen hem. Det är ganska långt så jag var heelt död när jag kom hem haha. Men vi väckte honom i alla fall på sängen och gav han presenter. Han fick bland annat en hamster som han önskat sig. Den heter Timo (tror jag haha) och är såå sööt!
 
I natt ställde vi ju om till sommartid. Det känns jättebra för kvällarna blir ju ljusare. Jag längtar verkligen till sommaren nu, snälla bara skynda på litee! Det är dock väldigt fint vårväder idag, så jag ska inte klaga. Jag har inga planer för dagen, vi ska väl fira Kalle lite och så. Kram på er!
Mobilbilder från när Kalle fick hamstern.


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback