200 cupcakes

God morgon! Igår hde vi som sagt matteprov, det gick bra förutom dom två sista frågorna som jag tyckte var svåra. Annars var det inte så svårt så det var bra. Efter skolan så åkte jag och Lois till ett ställe för att baka till Pridefestivalen. Vi skulle glasera 200 cupcakesr i Pride-flaggans färger. Det tog såå lång tid och sammarlagt bakade vi i typ sex timmar. Men det var faktiskt jättekul! :) Vi blev klara vid nio på kvällen ungefär och då åkte vi hem till Annie och Lois. Där satte vi igång en film, dock hann vi typ bara se en halvtimme sen hade båda två somnat haha, vi var såå trötta. Vi blev i alla fall väckta av deras mamma vid halv elva och då cyklade jag hem.
 
Idag ska jag och mina kompisar till stan eftersom det som sagt är Pride, så det är massa grejer osv i stan. Vet dock inte när vi ska träffas men vi håller på att bestämma det just nu. Så det bli kul, har aldrig varit i stan under Pride innan så jag vet inte riktigt vad man gör haha. 
Juust det, måste bara tillägga en sak. Vår kusin och hans tjej har fått en bebis! Stort grattis om ni läser detta! :D Tycker det är såå kul och jag hoppas vi kan träffa dom snaart, bebisar så så söta!
Bilder från igår.


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback