Älskar vädret

Hej på er finisar! Jag vaknade vid tio idag, då åt jag pannkakor till frukost. Det var supergott, älskar pannkakor! Sen gick jag ut och solade en stund. Dock gick jag in efter ungefär en timme eftersom jag inte vill bränna mig. Då hjälpte jag till att sätta upp poolen. Så nu är den uppsatt vilket är superkul! Dock måste den ju fyllas med vatten vilket tar ett tag, så vi kommer inte kunna bada idag. 
 
Nu ska jag snart äta lunch och sen ska jag gå ut och sola igen. Sen ska jag nog plocka lite maskrosor i trädgården. Har ldet lite halvtomt på mitt bankkort så lite extra pengar skulle vara bra haha. Vädret idag är helt jävla underbart! Känns helt bokstavligt talat som sommar och det är såå skönt! Så jag ska verkligen njuta idag, kram!


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback