Eurovision Song Contest

God kväll på er! Igår var det ju ESC, kollade ni? Jag gjorde det i alla fall. Brukar tycka att det är ganska drygt men inte denna gången. Jag och Jennifer snapchattade konstant under heela programmet, där vi kommenterade de olika framträdande osv, vilket var väldigt underhållande haha! Såklart var det synd att Sanna inte vann, men en tredjeplats är ju inte fy skam det heller. Dock tycker jag Österrikes låt sög, sorry men sant. Sen var det ju kul att hon vann med tanke på "historian" bakom och budskapet. Men det är ju ändå en musiktävling och JAG tyckte inte LÅTEN förtjänade att vinna. Men som sagt, det var ett fint budskap. 
 
Idag fyller som sagt Annie och Lois år, grattis igen! Dom samt Soffan kom hit idag vid två, då spelade vi buzz och sncakde och så. Sen åkte vi och köpte glass och efter det skulle Annie och Lois hem och äta middag. Nu ska jag kolla på finalen av Mästarnas Mästare, heja Ravelli hahah!


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback