Grand med Lois

Heej på er! Igår vid fyra ungefär åkte jag och Lois till Grand en stund. Lois behövde nya skor och jag ville kolla på lite kläder. Hittade fyra saker på H&M som jag visar senare. Måste bara ladda kameran först. Vi hade i alla fll jättemysigt och avslutade med en frapino på Espressohouse. Efter det åkte vi hem ill Annie och Lois och var där en stund. Vi gjorde inget speciellt, men det var kul i alla fall haha :)
 
Idag är det måndag, ny vecka, nya tag, mer plugg och annat skit. Vi har nationella i matte på onsdag och fredag (tror det är dom dagarna). Tänker dock inte plugga till det alls tror jag inte. Har aldrig pluggat matte i heela mitt liv så varför börja nu haha. Nejmen jag tycker inte matte är svårt, så det går nog bra :)  Nu ska jag lyssna på lite podcasts och äta hallon, puss!


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback