Konsert i musikhuset

Heej finisar! Jag kom ganska nyligen (eller okej typ en timme sen men whatever) från musikhuset. Vi gör ju som sagt egna låtar på musiken i skolan och idag skulle alla som ville framföra sina låtar u musikhuset för dom som ville kolla. Så det gjorde jag. Dock var jag lite för feg för att sjunga själv så Alice fick göra det. Jag var dock med på alla refränger och så, men jag ville inte stå där helt själv och sjunga. Känner inte Alice direkt sen innan men hon är i alla fall skitschyst, ger massa pepp och sjunger dessutom jättebra :) Så allt gick bra (förutom att jag råkade sjunga typ ett ord fel en gång men jag tror inte det märktes så mycket hehe)  och det var jätteroligt! :)


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback