Morning sunshines

God morgon bloggisen! Idag har vi åter igen nationella prov i matte. Så därför börjar vi halv nio idag också. Denna gången är det ett "vanligt prov". Så jag hoppas det går bra :) Visste inte idag heller om vi började halv nio eller vanlig tid. Så precis som förra gången gick jag upp för tidigt så nu har jag tid över. Ska snart gå och äta frukost, är jättehungrig haha.
 
Igår var jag som sagt och klippte mig. Klippte topparna samt liite lite uppklippt. Jag blev nöjd, dock känns det vädigt kort haha. Men jag var förberedd på det eftersom det var så pass slitet. Så nu känns det väldigt fint och fräscht. Och igen, lycka till på provet alla nior! 
Lite påskig bild kanske men whatevaah. 


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback