Nationella prov igen

Idag hade vi nationella igen. I geografi denna gången. Jag är som sagt glad att vi fick just geografi och jag tror det gick bra :) Så det var skönt att ha det avklarat. Annars var skoldagen vanlig. På musiken håller alla på att skriva varsin låt som sedan ska läggas ut på soundcloud (frivilligt) och jag och Annie har gjort en tillsammans. Så idag så spalde vi in när jag sjöng den (Annie vill inte sjunga). Jag har varit nervös för detta skitlänge för jag gillar inte att sjunga seriöst inför folk. Även om man är helt själv i ett isolerat rum så vet jag att det hörs ut och dessutom sitter ju musikläraren och lyssnar direkt i hörlurar. Men det gick bättre än förväntat och efter ett tag tänkte man inte så mycket på vilka som hörde. Dock ville jag absolut inte att den skulle spelas upp högt efteråt utan hörlurar så alla hörde haha. Men det var kul så det kändes skönt :)
 
Idag är det superfint väder! Strålande sol och jättevarmt. Så när jag kom hem från skolan gick jag ut i trädgården och solade i någon timme, såå skönt! Lyssnade såklart på podcasts och åt hallon samtidigt. Jag älkar verkligen att lyssna på podcasts, alla börde göra det haha. Annars har jag inte gjort så mycket idag. Mest tagit det lugnt och så. Puss!


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback