Orientering i ösregn

Hej på er! Idag klockan ett hade vi orientering i två timmar. Jag är inte så förtjust i det och dessutom slutade jag en och en halv timme senare än vad jag egentligen skulle gjort så jag var ganska negativt inställd till hela grejen. Är alltid det när det gäller orientering. Men när man väl gör det är det inte så jobbigt. Förutom att det regnar varje gång vi har det. Jag skojar inte, varje jävla gång.
 
Idag var inget undantag. Det hade varit sol typ hela dagen men preciiis innan vi ska ge oss ut i skogen så börjar det regna och åska. Så allt blev helt blött och mina gympaskor blev helt genomdränkta efter typ en kvart. Men det slutade efter en stund så man hann torka en del. Men sen började det spöööregna något extremt så man blev heeelt genomblöt. Överdriver inte när jag säger att jag nog aldrig varit så här blöt efter att bara ha varit ute i regnet. Det såg bokstavligt talat ut som om hela klassen (i alla fall dom jag såg) hade badat med kläder och min mascara rann överallt. Men förutom regnet gick det bra. Sprang själv till en början men efter en stund mötte jag Erkan så vi sprang tillsammans resten av tiden vilket var kul. Jag gillar inte att orientera ensam. Kram! 
Två bilder från idag. Den första är från lunchrasten, fråga inte vad vi gör okej. Den andra är efter orienteringen, syns dock inte hur blöt jag faktiskt var. 


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback