Prideparad i stan

Heej igen finisar! Idag var det som sagt Pride-festival på stan. Jag mötte upp mina kompisar hos Annie och Lois vid två och då gick vi ner dit tillsammans. Vi kom precis lagom till själva tåget/paraden började. Det var såå långt och det var jättekul att titta på. Många var väldigt engagerade och hade klätt ut sig, gick runt med flaggor osv. Dessutom står ju Pride för en väldigt bra grej så det var kul att se :) Jag hade med mig kameran för vi skulle filma under paraden som ska skickas in till SVT typ. Men jag hann ta massa bilder också, dom kommer upp i ett inlägg senare. Kram! 

Bild som Jennifer tog på oss efter paraden. 


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback